• 1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo (gavimo) dienos atsisakyti el. parduotuvėje perkant prekes sudarytos pirkimo–pardavimo sutarties, išskyrus sutartis, nurodytas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 str. 2 dalyje.

    2. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę (-es), Pirkėjas turi pranešti pardavėjui raštu (el. paštu) info@coloreta.lt. Prekę grąžinti Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo (gavimo) dienos.

    3. Grąžinant kokybiškas prekes, už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas. Pirkėjui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos, nebent Pardavėjas po pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo Pirkėjui nurodo kitaip.

    4. Prekės grąžinamos kurjeriu adresų: Varėnos g. 12, Kalesninkai, LT-17185.

    5. Pirkėjui pinigai už grąžinamą prekę, grąžinami, kai prekės yra grąžinamos Pardavėjui. Pirkėjui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos.

    6. Pirkėjui pinigai už prekes grąžinami į mokėjimo sąskaitą pavedimu.

    7. Pardavėjas nelaikomas pažeidusiu pinigų grąžinimo sąlygų, jei pinigų jis negali perversti dėl Pirkėjo kaltės (delsimo grąžinti prekes, netikslių duomenų ar pan.).

    8. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    8.1. grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

    8.2. Pirkėjo grąžinama prekė turi būti nesugadinta;

    8.3. grąžinama prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės), šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

    8.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

    8.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinančią PVM sąskaitą faktūrą.

    8.6. tais atvejais, kai pirkėjas neatsiema siuntos iš paštomatų, siunta grąžinama pardavėjui – pirkėjo pasirinkimu galimas sumokėtos sumos grąžinimas, atskaičius siuntimo bei grąžinimo paslaugos kainą arba pakartotinis siuntimas apmokant siuntimo bei grąžinimo paslaugos kainą. (Siuntos grąžinimas – 3.99 eur).

    9. Jeigu grąžinama prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga ir / ar netinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti Pirkėjo sumokėtų pinigų už grąžinamą prekę.

    10. Pirkėjas nekokybiškų prekių pardavimo atveju gali prašyti pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamą, sumažinti prekės kainą, grąžinti prekę bei atgauti už ją sumokėtus pinigus. Nekokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas vykdomas šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

    11. Pirkėjas negali grąžinti tokių prekių, kurių grąžinimo galimybės nenumato Lietuvos Respublikos teisės aktai. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra: 
    – prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos 
    – kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), 
    – yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas; 
    – kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus. 

    12. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės
    adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt.
    13. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų vartotojas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo
    platformoje http://ec.europa.eu/odr/